مجله علوم تربیتی

این مجله از سال 88 به مجلات تخصصی علوم تربیتی ،مشاوره کاربردی، دستاوردهای روانشناختی ، مطالعات کتابداری و علم اطلاعات تفکیک شده است. هدف اساسی مجله علوم تربیتی اشاعه و نشر نظریه ها، نتایج تحقیقات (کمی، کیفی و فلسفی) و دستاوردهای علمی و فراهم نمودن زمینه های مناسب برای تبادل افکار و اطلاعات میان مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی در زمینه های علوم تربیتی همچون فلسفه آموزش و پرورش، مدیریت آموزشی، برنامه ریزی آموزشی و درسی، تکنولوژی آموزشی، روانشناسی، جامعه شناسی و اقتصاد آموزش و پرورش و دیگر زمینه های وابسته است. 


دوره 6, شماره 2 (1396)

فهرست مطالب

مقالات

روایتِ معلمی کردن یک معلم ابتدایی با تأکید بر نقش نظریه‌های تربیتی PDF
نجمه سلطانی نژاد, محبوبه عارفی, نعمت الله موسی پور, کوروش فتحی واجارگاه
نگاهی تطبيقي به انديشه افلاطون و ارسطو درباره عادت: چالشی بر سر مفهوم و کاربرد PDF
نرگس سجادیه, سمیه سورانی
بررسی میزان توجه به آموزش برای توسعه پایدار در برنامه درسی علوم تجربی دوره ابتدایی PDF
مریم رضایی, غلامعلی احمدی, سید محمد رضا امام‌جمعه, صادق نصری
روایت عواطف و احساسات رشد نیافته دانش‌آموزان مقطع متوسطه، نمادی از برنامه درسی مغفول (مطالعه‌ای با روش خبرگی و نقادی تربیتی) PDF
محمد امینی, عباس شکاری, زهرا تقوایی
تأثیر مدل آموزشی مک کارتی بر عملکرد حل مسئله‌ی ریاضی و خودکارآمدی ریاضی دانش‌آموزان دختر پایه هشتم PDF
منصور بیرامی, شهرام واحدی, صرفناز باقری
چگونگی ادراک معلمان کردستان از رفاه خویش و عوامل مؤثر بر آن بر پایه رویکرد داده بنیاد PDF
نعمت اله عزیزی, پریوش جعفری, خلیل غلامی, صلاح الدین محمدی عیسی آباد
وضعیت کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس هوشمند ابتدایی شهر شوش PDF
سید عباس رضوی, احمد منصوری, سکینه شاهی
پژوهشی آمیخته در فرصت‌ها و تهدیدهای یادگیری الکترونیکی PDF
بیژن رضایی, نادر نادری, حمداله تارین, حبیب جعفری


شاپا: 8817-2008